piątek, 24 lipca 2015

Norma, teren, nowości!

Cześć robaki! /(^-^)\
    Dzisiaj było tak epicko, że szok. Wsiadłam na Normiśkę, z czego początkowo nie byłam zadowolona, gdyż ponieważ, myślałam, że będziemy jeździć na hali. Jednak pojechaliśmy w teren, i nie wiem co zawiniło - moje umiejętności, czy miłość Normy do terenów. W każdym razie, koń kochany, jeździł za łydką - ba! - nawet przed łydką XD 

    A biedny jeździec Haszysza (wiesz, że o Tobie mówię piszę XD) zaliczył dość... interesujące wrażenie bycia żyrafą i żywienia się liśćmi ^___^ " ałaa drzewo, drzewo, drzewo, drzewo, drzewo, drzewo, drzewo, drzewo, Haszysz stop!" XDDD No, dziki galop i... rzecz nieprzyjemna przy spuszczaniu na pastwisko :x Nie wiem czy mogę, więc nie napiszę. Był też upadek z Korci, pani na Ofisie (bez toczka, a jak ^__^).
     Ach, są jeszcze dwa konie na ranczo: Ofis i Bonus! Bonus jest angloarabem, połączonym z hucułem, a Ofis - hucułem :* Są strasznie uroczy, szkoda, że tylko na wakacje :cc Nie mam zdjęć, ale w niedzielę może załapię się na jazdę, więc wezmę aparat :>> 

      A skoków wciąż nie było :''(( Ale za to - wreszcie mnie ochrzcili! Było jedzenie owsa, siana, picie z poidła, lizawka i oczywiście - myjka! Później jeszcze skakaliśmy przez przeszkody, ganialiśmy z batami i pasaliśmy się na pastwisku. 
      Na zakończenie, wszyscy dostaliśmy po koszulce, teczce, dyplomie, zdjęciu, podkowie (ja dostałam Bonuska ^____^) i oczywiście - skoro były zawody - FLO!
       Zdjęć niestety nie dodam, bo nie ma miejsca na karcie pamięci w aparacie, ale dodam kiedyś tam :'') 
 Jak widać, zrobiłam taki śliczny wygląd, który zostanie z nami na dłużej. Jest taki stajenny - już kiedyś taki był, tyle że inny.  

Macie nawet takie słodziaśne gify ♥ Nie mogłam się powstrzymać przed wstawieniem ich ^____^
Do napisania
Kichon Kaszon *=*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz

> Spam w komentarzach będzie usuwany

> Komentarze pisz na temat i zgodnie z regulaminem

> Linki do swoich blogów dodawajcie w zakładce Wasze Blogi