czwartek, 13 sierpnia 2015

'New admi' Wita :D

Cześć :D
Pamiętacie stary post Kaśki pt. 'Jest moc!' , w którym to poprzez  ,, WERY IMPORTENT INFORMEJSZYN'' poinformowała was, iż nijaka Justyna będzie MOŻE pisała na jej blogu? :D
TAK jestem - piszę :D
TAK mam na imię Justyna :P
TAK jestem nową administratorką/ adminką/admi/pisarką/ czy cuś tam :)

Więc może kilka słów o mnie, mordko... :P
Imie znasz, wiek niepotrzebny, w jeździectwie jestem średniozaawansowana (samodzielny kłus), natomiast musze się przyznać, że sama moja wiedza o koniach jest na wyższym poziomie.Z Kaśką znamy się chyba od... 2 klasy..(Z tego co pamiętam) - chodzę, a raczej chodziłam ( Y-Y ) z nią do szkoły. ( Kaśka nas bestialsko opuszcza dla innej..... ) Hehe....)) Pisałam własnego bloga, ale raczej nie chciało mu się rozkręcać...Ale taraz jestem Tu z WAMI i się CIESZCIE....
Postaram się pisać posty najczęściej jak to możliwe - szczególnie, że są jeszcze wakacje.
To tyle w moim PIERWSZYM POŚCIE NA TYM FAJNOFAJNYMKAŚKOBLOCZKU ^^ i mam nadzieję, że mnie polubicie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz

> Spam w komentarzach będzie usuwany

> Komentarze pisz na temat i zgodnie z regulaminem

> Linki do swoich blogów dodawajcie w zakładce Wasze Blogi